Grupa Kościuszko Polskie Jadło S.A. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji „Chłopskie Jadło”, które stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i popularnych restauracji w Polsce. Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w modelu franszyzy pod markami „Polskie Jadło”, „Łowcy Smaków” oraz „Ready&Go”. Drugim podstawowym segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku jest produkcja i sprzedaż wyrobów gotowych pod własną marką. Znajdują się wśród nich zarówno artykuły spożywcze (wędliny, pieczywo, wyroby cukiernicze, nabiał) jak i wyroby o przedłużonym terminie przydatności (konserwy w słoikach).

Olbrzymim kapitałem spółki jest zakumulowana wiedza o rynku oraz doświadczenie w rozwoju sieci gastronomicznych wynikające z budowy sukcesu sieci „Chłopskie Jadło”. Kolejnym kluczowym dla rozwoju spółki elementem jest skład Zarządu i Rady Nadzorczej, w której znajdują się takie osoby jak prezes zarządu Jan Kościuszko twórca sukcesu i pomysłodawca sieci Chłopskiego Jadła, także członek Rady Nadzorczej, wieloletni dyrektor zarządzający Chłopskiego Jadła – Paweł Patena oraz przewodniczący rady nadzorczej Marek Zuber – jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób na polskim rynku kapitałowym oraz członek władz wielu spółek giełdowych.

Połączenie unikalnej wiedzy i kompetencji wraz z interesującym modelem biznesu opierającym się na budowie dwóch sieci franszyzowych uzupełniających wzajemnie swoją ofertę pozwala spółce w sposób dynamiczny rozwijać podstawową działalność budując lokale typu Premium oraz Fast food. Model biznesu uzupełniony jest sprzedażą produktów własnych pod rozpoznawalną marką, prowadzoną w największych sieciach handlowych w kraju. Kolejnym elementem wpływającym na zwiększanie efektywności kosztowej prowadzonej działalności będzie zawarta w strategii na lata 2007-2009 budowa własnego zakładu produkcyjnego, dzięki czemu spółka będzie działała na zasadzie integracji pionowej.

Następnym etapem rozwoju spółki jest realizacja strategii rozwoju na lata 2007-2009. Obejmuje ona budowę ogólnopolskiej sieci kilkudziesięciu restauracji (w sierpniu 2007 roku spółka posiadała łącznie 11 lokali zlokalizowanych w Małopolsce), rozwój sprzedaży produktów własnych oraz budowę własnego zakładu produkcyjnego pracującego na potrzeby prowadzonej działalności. W związku z jej realizacją, w pierwszym kwartale 2008 roku odbędzie się pierwsza publiczna emisja akcji Grupy Kościuszko Polskie Jadło S.A. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o firmie oraz uczestnictwa w emisji.

 

Wszelkie prawa zastrzeżone Polskie Jadło S.A. |  Zastrzeżenia prawne  |  Mapa strony WWW  |  Pomoc  |  Kontakt